2012. január 11., szerda

Ha valami beszarhat, be is szarik.

Akik kevésbé, netán egyáltalán nem ismernek, azoknak először is: jóreggeltörvendek. Másodszor: jó ha ismerik a történetet a közel 2 éves laptopommal, aminek fél évesen lefüstölt a vinyója, visszaküldték a szervizből szakadt szalagkábellel. Aztán amikor azt megcsinálták, utána dvd író gyakorlatilag egy új funkcióval gazdagodott: tönkrevágott bármit, amit beletettem. Ezt javítva ismét megérkezett, ezúttal kontakt hibás bal USB-vel, amit utána megfejeltek azzal, hogy gyakorlatilag minden létező szoftvert, ami addig működött, működésképtelenné tettek. Szememben tehát moderáltan elég volt ebből az egyébként nagyon patent kis gépből (kocka vagyok --> gamer konfig) és így átneveztem. Ma Ánuszkának becézem, sőt a legutóbbi szervizbe úgy is bocsátottam útjára, hogy minden Asus feliratból az első "s"-t leragasztottam egy árcédulával és odaírtam egy hatalmas N betűt.
Amit tudni kell még, hogy január 21.-én lesz két éves --> akkor jár le a gari.
Tegnap óta 3 kékhalálon vagyunk túl, ami a "grafikus vezérlő rendellenes működése" okozott. (az okosok kedvéért: driver frissítve, november óta Skyrimozok, ha az közben eddig nem okádott be...)
Ha úgy küldöm el, hogy még nem totál szar, semmit nem csinálnak vele (tapasztalat).
Van egy fogadásom, hogy 22.-én reggel hatkor, mikor félig csukott szemekkel fogom ráerőszakolni az itthoni mobilnetet az email kliensem betöltésére, egy utolsó kékhalállal fogja megadni magát a technológia ördögének, én ismét átmatricázom a feliratokat, és félig sírva, félig üvöltve fogok berontani az ügyfélszolgálatra és ripityára verem az első alkalmazott fején, az így kapott törmeléket pedig letömöm a szervizvezető torkán, majd megállok, kiröhögöm, és megkérem, hogy ossza meg az élményeit az urológusával, ha a másik felén is kijött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése